mercoledì, ottobre 20

DECOART : A PASSION FOR INTERIOR DECOR



The first impression you have while entering this family business company is that everybody, including the owners are work addicted. Anyone is very much involved in his duty and no time to waste. The result of this is of course a wide range of excellent lighting fixtures : from the most tradional shape to the most innovative one. This shows a great flexibility of the company. Their whole production is MADE IN ITALY and they are very keen on keeping high standards of quality.
DECOART’s lighting products are very well known worldwide, as they traditionally supply countries like Germany,France, Russian countries, in which high quality and creativity is always on demand.
Visit their site for an immersion tour in the best traditional italian lighting : www.decoartsrl.com
***
La prima impressione che si ha entrando in questa azienda familiare è che ognuno, inclusi i titolari hanno una gran passione per il loro lavoro. Tutti sono presi a fare del loro meglio e non hanno tempo da perdere. Il risultato tangibile è una vasta collezione di lampadari eccellenti : dal lampadario più tradizionale al più innovativo. Questo a dimostrazione di una grande flessibilità aziendale. La loro intera produzione è MADE IN ITALY e ci tengono molto a mantenere standard qualitativi alti. I prodotti DECOART sono conosciuti in tutto il mondo, in quanto l’azienda fornisce tradizionalmente paesi come la Germania,la Francia e i paesi della ex Unione Sovietica, nei quali si ha sempre una grande richiesta di qualità e creatività.
Fatevi un giro tra i prodotti della migliore tradizione italiana,visitando il loro sito : www.decoartsrl.com

Nessun commento:

Posta un commento